حاشیه

معرفی سریال تطهیر- Rectify

معرفی سریال تطهیر- Rectify

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معرفی سریال  تطهیر- Rectify

  • خالق: ری مک‌کینون
  • سال پخش: ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶
  • تعداد قسمت‌ها: ۳۰
  • ژانر: درام
  • میانگین امتیازات Rectify در IMDB: ۸.۳

 

بازیگران: آدین یانگ، ابیگل اسپنسر و جی. اسمیت کامرون

آدین یانگ به همراه یک بازیگر دیگر در سریال Rectify

 

 

خلاصه سریال 

سریال تطهیر یا رکتیفای، در ژانر درام به کارگردانی ری مک‌کینون در سال 2013 ساخته شده است. داستان سریال زندگی فردی به نام دنیل هلدن را به تصویر می‌کشد که بعد از 19 سال زندان، آزاد می‌شود و نزد خانواده‌اش باز‌می‌گردد. اما داستان از جایی شروع می‌شود که بعد از 20سال دوری، وارد دنیایی می‌شود که برایش قابل درک نیست. از طرفی بازگشت غیرمنتظره‌اش به خانواده باعث ایجاد تنش و آشفتگی در خانواده نیز می‌شود.

 

درباره سریال 

برخلاف خیلی سریال‌های مشابه، هر چهار فصل این مجموعه حسابی مورد استقبال منتقدان و بینندگان قرار گرفت.

منتقدانی که این اثر را تماشا کرده بودند، به این موضوع اشاره داشتند که سریال تطهیر یک درام خیلی جذاب است که به بینندگان صبور خود، شخصیت‌هایی عمیق و خط داستانی هیجان‌انگیزی را هدیه می‌دهد. منتقدان به این موضوع اشاره داشتند که سرعت پیش‌روی این سریال با اینکه کمی کند است، اما اصلا به این شکل نیست که بیننده خود را خسته و کسل کند.

 

جذابیت‌های سریال

اول از همه این‌که اگر سریال «بریکینگ بد» را دیده‌اید و دوستش داشته‌اید، تهیه‌کنندگی بخش مهمی از سریال Rectify توسط همان گروه انجام شده است و این نکته نشان از اهمیت این سریال دارد.

دیگر این‌که سایت معتبر آی.ام.‌دی.بی که یکی از معتبرترین سایت‌های سینمایی است، نمره ۸.۴ از ۱۰ را به این مجموعه تلویزیونی داده است. این نمره برآیند و معدل نمراتی است که منتقدان از سراسر دنیا به این سریال داده‌اند. سریال «بریکینگ بد» توانسته بود نمره ۹.۵ را کسب کند.

منتقد لس‌آنجلس تایمز، این سریال را رقیبی برای دو سریال «بریکینگ بد» و «مردان عصبانی» (Mad Men) می‌داند و منتقد تایم شخصیت‌پردازی سریال را می‌ستاید. منتقد هالیوود ریپورتر می‌نویسد:« داستان فیلم بسیار آشناست، ولی چنان پرداخت دقیقی دارد که همه را وادار به تحسین می‌کند.

منبع: انتخاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا